29 Ekim 2013 Salı

TARSUS BELEDİYESİ'NDEN ÖĞRENCİLERE BURS (Eğitim Yardımı)



TARSUS BELEDİYESİ'NDEN ÖĞRENCİLERE BURS(Eğitim Yardımı)

Evet şimdi Tarsus Belediyesi'nin lisans(4 Yıllık) öğrencilerine verdiği burs tabi bunun adı bur diye geçmiyor çünkü Belediyelerin burs vermesi yasak adı eğitim yardımı olarak geçiyor kendimde bizzat alıyorum. Bu yardımı alabilmek için
Tarsus sınırları içinde ikamet etmek zorunludur. Bu yardım sadece ilk sene verilecektir. Şuanki Miktar 100 TL'dir. Sorularınızı Yorum Olarak Sorabilirsiniz.


TARSUS BELEDİYESİ'NDEN ÖĞRENCİLERE BURS(Eğitim Yardımı) 'nı Alabilmek İçin
Gerekli Evraklar;
1. Öğrenci Belgesi
2.ÖSYM Kazandı Belgesi
3.İkametgah Belgesi
4.Kimlik Fotokopisi
5.1 Adet Fotoğraf
6.Ziraat Bankası Hesap Cüzdanı Fotokopisi
7. Telefon Numarası

Tarsus Belediye Bursu, Tarsus Belediyesi Eğitim Yardımı, Tarsus Belediyesi üniversite bursu, Tarsus Belediye Lisans Bursu, Tarsus Bursları, Tarsus belediye Bursu için Gerekli Belgeler Evraklar,Tarsus Belediye Bursu, Tarsus Belediyesi Eğitim Yardımı, Tarsus Belediyesi üniversite bursu, Tarsus Belediye Lisans Bursu, Tarsus Bursları, Tarsus belediye Bursu için Gerekli Belgeler Evraklar Tarsus Belediye Bursu, Tarsus Belediyesi Eğitim Yardımı, Tarsus Belediyesi üniversite bursu, Tarsus Belediye Lisans Bursu, Tarsus Bursları, Tarsus belediye Bursu için Gerekli Belgeler Evraklar, Tarsus Belediye Bursu, Tarsus Belediyesi Eğitim Yardımı, Tarsus Belediyesi üniversite bursu, Tarsus Belediye Lisans Bursu, Tarsus Bursları, Tarsus belediye Bursu için Gerekli Belgeler Evraklar, Tarsus Belediye Bursu, Tarsus Belediyesi Eğitim Yardımı, Tarsus Belediyesi üniversite bursu, Tarsus Belediye Lisans Bursu, Tarsus Bursları, Tarsus belediye Bursu için Gerekli Belgeler Evraklar, Tarsus Belediye Bursu, Tarsus Belediyesi Eğitim Yardımı, Tarsus Belediyesi üniversite bursu, Tarsus Belediye Lisans Bursu, Tarsus Bursları, Tarsus belediye Bursu için Gerekli Belgeler Evraklar,Tarsus Belediye Bursu, Tarsus Belediyesi Eğitim Yardımı, Tarsus Belediyesi üniversite bursu, Tarsus Belediye Lisans Bursu, Tarsus Bursları, Tarsus belediye Bursu için Gerekli Belgeler Evraklar,Tarsus Belediye Bursu, Tarsus Belediyesi Eğitim Yardımı, Tarsus Belediyesi üniversite bursu, Tarsus Belediye Lisans Bursu, Tarsus Bursları, Tarsus belediye Bursu için Gerekli Belgeler Evraklar Tarsus Belediye Bursu, Tarsus Belediyesi Eğitim Yardımı, Tarsus Belediyesi üniversite bursu, Tarsus Belediye Lisans Bursu, Tarsus Bursları, Tarsus belediye Bursu için Gerekli Belgeler Evraklar, Tarsus Belediye Bursu, Tarsus Belediyesi Eğitim Yardımı, Tarsus Belediyesi üniversite bursu, Tarsus Belediye Lisans Bursu, Tarsus Bursları, Tarsus belediye Bursu için Gerekli Belgeler Evraklar, Tarsus Belediye Bursu, Tarsus Belediyesi Eğitim Yardımı, Tarsus Belediyesi üniversite bursu, Tarsus Belediye Lisans Bursu, Tarsus Bursları, Tarsus belediye Bursu için Gerekli Belgeler Evraklar, Tarsus Belediye Bursu, Tarsus Belediyesi Eğitim Yardımı, Tarsus Belediyesi üniversite bursu, Tarsus Belediye Lisans Bursu, Tarsus Bursları, Tarsus belediye Bursu için Gerekli Belgeler Evraklar

2 yorum:

  1. çok güzel bi uygulama fakat ne zaman baglanacak birinci dönem bitecek zaten net bi zaman verirseniz seviniriz ?

    YanıtlaSil
  2. bu sene içinde geçerli mi ?

    YanıtlaSil

Lütfen Yorumlarınızı Yazınız Yorumlarınız Bizim İçin Cok Değerlidir